torsdag 18. august 2016

Kvia

Eit lite stykke vidare frå hytta til Arne der Janne og Rune bur førebels, kjem vi til Kvia.
Her budde Besta og tante Sara i min barndom.
Dei delte huset med onkel Abraham, tante Sofie og fetterane Bjørnar, Jarl og Vidar.
Besta Susanne og bestefar Bertil flytta ut i Kvia då onkel Lars tok over garden Plassen. Bertil døydde før eg vart fødd, men bestemor og tante hadde eg mykje i lag med i min barndom.
Flokken stoppa og fekk forteljing på tunet i Kvia.




Huset i Kvia er no feriebustad for Bjørnar og Oddrunn som bur i Oslo.
Mathias, son til Frode, Maria, dotter til Kjell Arne, bur på Dombås, Marthea, dotter til Frode og Eline frå Dombås.
Turen gjekk vidare frå Kvia på den gamle bygdevegen. Det var skulevegen min.

Alle barnebarna mine unntatt Sunniva. Istaden er Anna frå Dombås med ( i lys genser).

1 kommentar:

Unknown sa...

Hello. Sorry to post about something not in link with this blog. I'm stephane Lobbedey. I'm french and i'm looking for news from Ashild Steinhovden who is on red pants on these photos. I met her at Montpellier when she was student in France. Could you give her my email ? stephane.lobbedey@sfr.fr thanks. Best regards.