torsdag 7. januar 2010

Innekos med bok

Dette var den siste boka eg las i 2009.
Eg har lånt henne av Elin.
Ho handlar om to kvinner, ei gamal og ei ung
og eit vennskap som utvikla seg mellom dei.
Ei fin bok!

No like etter jul las eg Oddgeir Bruaset si bok om
korleis nokre av dei mest kjende julesongane våre vart til.
Han skriv veldig godt og interessant.
Og sjølv om noko var kjent stoff, så var der mykje nytt og.

Og så er eg begynt på den første boka i 2010.
Førebels les eg om oppveksten hans.
Eg visste ikkje at han vaks opp på Hawaii og i Indonesia.
Samveret med mora, morfaren og mormora har gitt han mykje ballast.
Ikkje alle gode haldningar blir skapt berre av gode føredøme heller.
Ein kan få forstand også av dei dårlege.
Det er spennande å lese vidare.

3 kommentarer:

Besta sa...

La meg synge.....har eg lese. Ei fin bok. Dei andre finst nok ikkje på lydbok.No les eg Herbjørg Wassmos Hundre år.

Bjørg sa...

Ja, den Hundre år har eg lyst å lese.

Bjørg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.